Ut på tur
Postet av Midt-Troms Golfklubb den 29. apr 2020
Etter 18 hull på ski er det alltid noe godt ved klubbhuset. Anbefaler flere å bruke banen nå da det er perfekte forhold for alle typer ski. Tar du med pølser er det alltid mulighet for å få de varm på synlige kvishauger....


Skrevet av Randi Lund
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Midt-Troms Golfklubb
Liste over kafevakter 2026
20.06.2026
Referat fra styremøte 04.06.2026
20.06.2026
Endring av medlemssystem (oppdatering #3)
04.03.2026